Bună ziua, dragilor!
Astăzi vă voi explica, pas cu pas, cum să numerotați paginile, în Microsoft Word, începând cu o pagină anume, specificată de voi.
Sper că acest tutorial vă va ajuta în activitatea voastră!
Vizionare plăcută, sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
În acest tutorial vă voi arăta cum să rezolvați câteva dintre cerințele digitale care se cer la unele examene:
- în redactarea documentului, setările vor fi următoarele: format A4, orientare pagină verticală, spațiere rânduri -1,5, marginea de sus 2,50 cm, jos 2,50 cm, stânga-dreapta 2,50 cm. Se va folosi antetul instituţiei (fișierul cu antetul se află în calculator).
În speranța că vă va fi util acest tutorial, eu vă doresc sănătate și succes!
P.S. Nu uitați să dați like, share și subscribe dacă v-a plăcut și v-a fost util acest tutorial.
Bună ziua, dragilor!
În acest video vă voi arăta cea mai simplă modalitate de a salva un document Word (doc sau docx) ca PDF direct din meniul documentului, acolo unde este disponibilă această opțiune (la majoritatea versiunilor de Microsoft Word de după 2003).
În speranța că vă va fi util acest tutorial, nu uitați să îl distribuiți pentru a ajunge la cât mai multe persoane care au nevoie de el.
Vă mulțumesc pentru vizionare! Vă doresc sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
În acest video vă voi arăta cum să inserați headerul și footerul unui document WORD și cum să îl păstrați doar pe prima pagină sau pe o altă pagină pe care doriți voi.
Vizionare plăcută!
Dacă v-a plăcut și v-a fost util acest tutorial, nu uitați să îl distribuiți pentru a ajunge la cât mai multe persoane.
Vă mulțumesc pentru vizionare!
Vă doresc sănătate și succes!
#tutorial #word #educație
Bună ziua, dragilor!
În acest tutorial vă voi arăta cum să inserați automat numărul de ordine pe o coloană (de obicei prima coloană) în Word.
Astfel nu veți mai pierde timpul în vederea numerotării manuale a numerelor de ordine și vi se va actualiza numărul de ordine în mod automat când introduceți un rând nou.
În speranța că v-a plăcut acest tutorial și vă va fi util, nu uitați să îl distribuiți pentru a ajunge la cât mai multe persoane.
Vă mulțumesc pentru vizionare! Vă doresc sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
În această resursă educațională digitală vă voi prezenta pas-cu-pas, cum să inserați un tabel în Excel, cum să calculați suma și media valorilor de pe o coloană/rând.
Vizionare plăcută și succes!
P.S. Nu uitați să distribuiți resursa dacă v-a fost utilă sau v-a plăcut.
Bună ziua, dragilor!
În cadrul acestui video vă voi arăta pas cu pas cum să rezolvați următoarele cerințe în Excel:
Realizați în Microsoft EXCEL un stat de plată pentru cinci angajați folosind următoarele date:
- Nr crt
- Nume și prenume
- Sex (M/F)
- Venit brut
- Asigurări Sociale (CAS): 25% din venitul brut
Se cere:
a) Calculul Asigurări Sociale (CAS)
b) Calculați un total pentru Venitul brut și CAS
c) Adăugați un filtru tabelului
d) Sortați tabelul după Sex și Nume și prenume
e) Creați un grafic tip plăcintă (PIE) în care să se evidențieze numărul de persoane în funcție de coloana Sex.
În speranța că vă va fi util acest tutorial, eu vă doresc sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Am creat acest video pentru a vă prezenta funcțiile de bază ale Microsoft Office Power Point pentru telefonul mobil/tabletă cu sistem de operare Android.
Nu uitați să distribuiți acest video dacă v-a plăcut și vi se pare util.
Vă mulțumesc pentru vizionare, vă doresc sănătate și o zi frumoasă!
Bună ziua, dragilor!
În cadrul acestui material, vă prezint modalitatea de a creea un grafic cu linii( al evoluției unui indice/indicator) în Microsoft Excell, aparținând suitei Microsoft Office 2010.
Pașii sunt următorii:
1.Deschideți fișierul Microsoft Excell unde aveți datele(eu am ales valori ale numărului de locuitori din India între 1955 și 2050)
2.2.În bara funcțiilor de meniu(sus) alegeți Insert sau Inserare, LINE și selectați ce tip de grafic linie doriți.
Veți avea în acest moment o căsuță de grafic goală (albă).
3. Faceți click dreapta pe aceasta și apoi click stânga pe SELECT DATA.
4.În partea stânga a acestei căsuțe(Legend entries/series) faceți click stânga pe opțiunea ADD.
Faceți click stânga pe săgetuța din dreapta aferentă căsuței SERIES NAME;
Faceți click stânga pe căsuța din Excell unde vă scrie Nr.loc.(sau introduceți manual scriind de pe tastatură ce titlu vreți să dați acestei serii de valori);
Faceți click pe ENTER;
Faceți click stânga pe săgetuța din dreapta aferentă căsuței SERIES VALUES pentru a selecta valorile ce vor fi reprezentate pe grafic;
Folosind mouse-ul faceți click stânga pe prima căsuță cu valori ale numărului de locuitori după care ținând apăsat clickul stânga, mișcați mouse-ul până la ultima căsuță cu valori ale numărului de locuitori.
Apăsați tasta ENTER;
Faceți click pe opțiunea OK;
5. În căsuța din dreapta Horizontal (Category) Axis Labels, faceți click stânga pe EDIT și vă apare căsuța AXIS LABEL RANGE, faceți click pe săgetuța din dreapta acesteia iar apoi cu mouse-ul selectați valorile anilor(de la 1955 la 2050);
Dați ENTER;
Faceți click pe OK și în acest moment aveți graficul tip linie al evoluției populației Indiei între 1955 și 2050.
6.Dacă doriți să adăugați un titlu sau să personașizați graficul, o puteți face de sus , din bara de meniu de la DESIGN.
Sper să vă fie util acest material.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc multă sănătate!
Bună ziua, dragilor!
În cadrul acestui video mi-am propus să vă arăt cum se creează un grafic al proporțiilor(plăcintă) în Microsoft Excell, aparținând suitei Microsoft Office 2010.
În primul rând trebuie să avem datele pe care le reprezentăm după care urmăm următorii pași:
1.Selectăm ținând click stânga apăsat, toate datele care vrem să fie reprezentate pe grafic(în cazul meu toate căsuțele (A1,2,3; B1,2,3);
2. Facem click stânga în bara de instrumente de sus pe INSERT apoi PIE și selectez ce tip de grafic doresc să creez;
În acest moment am cel mai simplu grafic al proporțiilor.
3. Pentru a schimba culorile reprezentate facem click stânga pe bucata acestuia a cărui culoare dorim să o schimbăm, apoi click dreapta, FORMAT DATA POINT, FILL , SOLID FILL și selectăm culoarea cu care dorim să fie acesta reprezentat(spre exemplu munții cu maro).
4. Pentru a adăuga un titlu sau alte elemente graficului, facem click pe el, apoi în bara de instrumente de sus, la DESIGN avem o multitudine de opțiuni atât pe partea de reprezentare cât și de imagistică.
Sper că v-a fost util acest material.
Vă mulțumesc pentru vizionare, vă doresc multă sănătate și o zi bună!
Bună ziua, dragilor!
În cadrul acestui material, vă prezint modalitatea de a creea o climogramă ( de tip grafic combinat cu bare și linii) în Microsoft Excell, aparținând suitei Microsoft Office 2010.
Pașii sunt următorii:
1.Deschideți fișierul Microsoft Excell unde aveți datele(eu am ales valori ale temperaturii medii și ale precipitațiilor)
2.În bara funcțiilor de meniu(sus) alegeți Insert sau Inserare, Column Chart.
Veți avea în acest moment o căsuță de grafic goală(albă).
3. Faceți click dreapta pe aceasta și apoi click stânga pe SELECT DATA.
În acest moment veți avea deschisă căsuța de selectare a datelor.
4.În partea stânga a acestei căsuțe(Legend entries/series) faceți click stânga pe opțiunea ADD.
Faceți click stânga pe săgetuța din dreapta aferentă căsuței SERIES NAME;
Faceți click stânga pe căsuța din Excell unde vă scrie Temperatura Medie(sau introduceți manual scriind de pe tastatură ce titlu vreți să dați acestei serii de valori);
Faceți click pe ENTER;
Faceți click stânga pe săgetuța din dreapta aferentă căsuței SERIES VALUES pentru a selecta valorile ce vor fi reprezentate pe grafic;
Folosind mouse-ul faceți click stânga pe prima căsuță cu valori ale temperaturii după care ținând apăsat clickul stânga, mișcați mouse-ul către dreapta până la ultima căsuță cu valori ale temperaturii.
Apăsați tasta ENTER;
Faceți click pe opțiunea OK;
În acest moment aveți un grafic cu bare pe care sunt reprezentate valorile temperaturii medii.
5. Faceți click stânga din nou pe opțiunea ADD și:
Faceți click stânga pe săgetuța din dreapta aferentă căsuței SERIES NAME;
Faceți click stânga pe căsuța din Excell unde vă scrie Precipitații(sau introduceți manual scriind de pe tastatură ce titlu vreți să dați acestei serii de valori);
Faceți click pe ENTER;
Faceți click stânga pe săgetuța din dreapta aferentă căsuței SERIES VALUES pentru a selecta valorile ce vor fi reprezentate pe grafic;
Folosind mouse-ul faceți click stânga pe prima căsuță cu valori ale precipitațiilor după care ținând apăsat clickul stânga, mișcați mouse-ul către dreapta până la ultima căsuță cu valori ale precipitațiilor.
Apăsați tasta ENTER;
Faceți click pe opțiunea OK;
În acest moment aveți un grafic cu bare pe care sunt reprezentate valorile temperaturii și ale precipitațiilor.
6. În căsuța din dreapta Horizontal (Category) Axis Labels, faceți click stânga pe EDIT și vă apare căsuța AXIS LABEL RANGE, faceți click pe săgetuța din dreapta acesteia iar apoi cu mouse-ul selectați valorile lunilor unui an sau puteți lăsa numerele de la 1 la 12.
7. În acest moment aveți un grafic bare pe care sunt reprezentate valorile temperaturii și ale precipitațiilor pentru fiecare lună în parte.
8.Faceți click pe OK pentru a se închide căsuța de selectare a seriilor reprezentate.
9. Faceți click stânga pe o bară a temperaturii.
10. Faceți click dreapta și selectați opțiunea FORMAT DATA SERIES.
Aici , în bara SERIES OPTIONS(Stânga), la PLOT SERIES ON(jos), selectăm să fie bifată căsuța SECONDARY AXIS și apoi apăsăm pe CLOSE.
11.Facem din nou click dreapta pe o bară a temperaturii și selectăm opțiunea CHANGE SERIES CHART TIPE.
Selectăm din stânga LINE și apoi primul tip de grafic linie din dreapta.
Apăsăm OK și în acest moment, avem o climogramă în care, cu bare avem reprezentate valorile precipitațiilor pentru fiecare lună a anului în parte, iar prin linie valorile medii ale precipitații, pentru fiecare lună a anului în parte.
12. Dacă dorim să personalizăm graficul , în opțiunea DESIGN(bara de instrumente de sus) putem să schimbăm tipul graficului și culorile acestuia.
Sper să vă fie util acest material.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc multă sănătate!
Bună ziua, dragilor!
În acest video vă voi arăta, pas cu pas, cum să inserați o imagine animată - un gif în Power Point.
Vizionare plăcută și succes!
Bună ziua, dragilor!
În această resursă educațională deschisă tip tutorial prezint pas cu pas, modul de înregistrare al unei prezentări Power Point și utilizarea notițelor, în modul „Presenter’s view”, ca un prompter.
#tutorial #eduCRED #Power_point #record_ppt #how_to_record_power_point_presentation #presenter_view #notes #use_notes #prompter #înregistrare_ecran #înregistrare_prezentare #Înregistrare_video #screen_recording
Vă mulțumesc pentru vizionare! Sănătate și succes!
P.S. Nu uitați să distribuiți materialul dacă v-a plăcut și v-a fost util.
Bună ziua, dragilor!
În acest tutorial vă prezint, pe scurt, modul de utilizare a opțiunilor disponibile în meniul "Inserare/Insert" al Microsoft Power Point pentru dispozitive digitale cu sistem de operare Android (telefoane mobile și tablete).
Vizionare plăcută!
Dacă v-a plăcut acest tutorial, nu uitați să îl distribuiți pentru a ajunge la cât mai multe persoane.
Vă mulțumesc pentru vizionare! Vă doresc sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
În acest tutorial, vă voi arăta, pas cu pas, cum puteți insera/introduce automat cuprinsul într-un document Microsoft Word, atunci când aveți configurat meniul acestuia în limba engleză.
În speranța că v-a fost util acest tutorial, eu vă mulțumesc pentru atenție și vizionare!
Până la următoarea noastră întâlnire vă doresc sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
În acest tutorial, vă voi arăta, pas cu pas, cum puteți insera/introduce automat cuprinsul într-un document Microsoft Word, atunci când aveți configurat meniul acestuia în limba română.
În speranța că v-a fost util acest tutorial, eu vă mulțumesc pentru atenție și vizionare!
Până la următoarea noastră întâlnire vă doresc sănătate și succes!
Bună ziua!
Astăzi vă voi arăta cum puteți să realizați un item animat, de asociere, în Microsoft Power Point.
Acest tip de item poate fi folosit în cadrul unei lecții, care se bazează pe o prezentare Microsoft Power Point , la partea de recapitulare, de obținere a perfomanței sau obținere a feedbackului.
Am ales să vă prezint, în acest video, cum puteți să realizați , foarte rapid acest item, utilizând un obiect predefinit din PPT și casete de text(cărora le-am adăugat animații).
Vă mulțumesc pentru vizionare! Sănătate și succes în tot ceea ce faceți!