Buna ziua, dragilor!
Astăzi v-am pregătit o lecție mixtă ce începe cu o scurtă recapitulare a cunoștințelor și se continuă cu noțiuni noi referitoare la "Geografia continentelor".
Sarcina de lucru nr.1:
- analizând graficele de mai sus, faceți un clasament al continentelor și unul al oceanelor. Pe primul loc se va afla continentul/oceanul cu cea mai mare suprafață;
- puneți clasamentul în secțiunea de comentarii.
Sarcina de lucru nr.2:
- analizând cele trei imagini, explicați
de ce Emisfera Sudică este denumită Emisfera oceanică iar Emisfera Nordică, Emisfera continentală;
- adaugați răspunsul în secțiunea de comentarii.
Sarcina de lucru nr.3:
- accesați site-ul Seterra;
- rezolvați harta Lume:Continente și Oceane:
https://online.seterra.com/ro/vgp/3188 ;
- adăugați în secțiunea de comentarii scorul și timpul obținut.
Vă mulțumesc pentru vizionare și vă doresc sănătate!
Buna ziua, dragilor!
Astăzi v-am pregătit o lecție mixtă ce începe cu o scurtă recapitulare a cunoștințelor și se continuă cu noțiuni noi referitoare la cel mai mare continent al planetei : "Asia - poziția geografică, țărmurile:insule, peninsule și golfuri".
Sarcina de lucru nr.1:
- Folosind Google Maps(Google Hărți), măsurațidistanța(în km.) dintre
punctele extreme:
a) C. Celiuskin – C. Tanjung Piai;
b) C. Baba – C. Dejnev;
c) I. Komsomolets – I. Pamana/Roti;
d) C. Baba – I.Marele Diomede;
Adăugați răspunsurile în secțiunea de comentarii.
Cine nu poate accesa Google Maps, să calculeze distanța în grade long./lat. folosind datele din tabel.
Sarcina de lucru nr.2:
Folosind diverse surse(internet, manual, reviste cu tematică geografică), scrieți-mi de unde provine denumirea Asia și ce semnificație are?
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Vă mulțumesc pentru vizionare și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema: Asia- relieful .
Sarcina de lucru nr1:
Analizați hărțile de mai jos(min 2:20) și scrieți trei deosebiri între relieful Asiei și cel al Europei.
Adăugați răspunsurile în secțiunea de comentarii.
Sarcină de lucru nr.2:
- Folosind Google Earth Pro, realizați profilul reliefului Asiei de pe direcțiile N-S și E-V. Pe direcția N-S din Insula Bolshevik(Bolshevik Island) – Everest- în extremitatea sudică a Peninsulei India(Anjugramam) ; pe direcția E-V de pe coasta estică a Chinei (Shanghai) – Everest - până pe țărmul mediteranean al Peninsulei Asia Mică(BebaKale).
- Faceți capturi de ecran cu acestea și trimiteți-le profesorului de geografie,împreună cu două observații pe care le puteți face, analizându-le.
Sarcina de lucru nr3:
- accesați Google Earth Pro;
- căutați Mții Himalaya, Mții Caucaz, Mții Zagros, Mții Hundukush, Mții Karakorum, Mții Tian Shan, Mții Altai, Mții Saian, Mții Ural;
- faceți câte o captură de ecran a fiecăruia și trimiteți-o profesorului de geografie.
Vă mulțumesc pentru vizionare și atenție! Multă sănătate
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia- Hidrografia .
Sarcină de lucru:
- accesați site-ul Seterra;
- intrați la Asia – Asia- Caracteristici fizice - https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3454 ;
- rezolvați harta și faceți o captură de ecran pe care o trimiteți profesorului de geografie.
Haideți să vedem cine face 100% în cel mai scurt timp!
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia - Clima.Diferențieri climatice.Musonii .
Sarcina de lucru nr.1 (min. 6:30):
Calculează amplitudinea termică absolută pentru teritoriul continentului asiatic.
Sarcina de lucru nr.2 (min.14:30):
Diagrama climatică de mai jos (Figura 4) este reprezentativă pentru orașul Mumbai din India. Analizeaz-o și precizează:
a. în ce lună se înregistrează cea mai mare cantitate de precipitaţii;
b. două luni consecutive în care nu există precipitaţii;
c. un factor care determină cantităţile mari de precipitaţii din anotimpul de vară;
d. un efect al cantităţii reduse de precipitaţii din anotimpul de iarnă.
Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 2.3. Corelarea elementelor şi fenomenelor geografice date prin raportare la suporturi grafice şi cartografice., utilizând metoda expunerii.
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expus un buletin meteorologic pe continentul asiatic.
Pe parcursul prezentării elevilor le sunt propuse sarcini de lucru cu ajutorul cărora își pot fixa cunoștințele dobândite, pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate și își dezvoltă gândirea analitică.
Mulțumesc pentru atenție și vizionare!
Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia - zonele biogeografice (vegetația, fauna și solurile) .
Sarcină de lucru (min. 6:30):
Folosind următoarea imagine - https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Geografie/U0MgQVJUIEtMRVRUIFNS/img/g7/u1-p24-6-retin.jpg (min 10:30), realizează un tabel (min 11:00) în care să treceți animalele specifice fiecărei zone biogeografice.
Trimiteți tabelul sau o fotografie cu acesta profesorului de geografie.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia - Harta Politică .
Sarcina de lucru nr.1 (min. 10:00):
Identifică, pe hartă, câte două state din fiecare regiune geografică.
Sarcina de lucru nr.2 (min.12:00):
Folosind internetul și Harta Politică a Asiei, identifică statele transcontinentale asiatice și specifică: continentele pe care se extind , capitala fiecărui stat și continentul pe care se află capitala.
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia - Elemente de diversitate umană - evoluție, dinamică, răspândire geografică .
Sarcina de lucru nr.1 (min. 4:00):
Analizați graficul și spuneți ce observați referitor la natalitatea, mortalitatea și bilanțul natural din Asia.
Sarcina de lucru nr.2 (min.12:30):
Analizează graficul și interpretează-l.
Sarcina de lucru nr.3(min. 14:35):
Ce concluzii puteți trage analizând graficele(minim trei)?
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia - mari aglomerări umane.
Sarcina de lucru nr.1 (min. 1:00):
Pe baza hărții, întocmește un tabel în care să se regăsească, în ordinea descrescătoare a numărului de locuitori, cele mai mari state din Asia.Tabelul va avea patru coloane(ca în exemplu).
Sarcina de lucru nr.2 (min.8:45):
- intrați pe site-ul Seterra sau pe aplicația Seterra;
- accesați harta Asia – Orașe și rezolvați-o!
https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3110
Adăugați, în secțiunea de comentarii ,scorul și timpul obținut.
Să vedem cine va face 100% în cel mai scurt timp.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Asia - resursele naturale și activitățile economice.
Sarcina de lucru nr.1(min. 1:40):
Analizeazați harta și specificați:
a)două țări care au rezerve de cărbuni;
b) zona cu cele mai multe rezerve de petrol;
c) trei țări care folosesc intens surse regenerabile de producere a energiei electrice.
Sarcina de lucru nr.2(min.13:00):
Utilizează diverse surse (reviste geografice, cărți, internetul) și identifică:
- trei zone din Asia unde se practică turismul litoral;
- trei stațiuni de ski din Asia;
- zece monumente istorice de interes mondial.
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : India.
Sarcina de lucru nr.1(min. 10:00):
Comparați piramidele pe grupe de vârstă și gen ale Chinei și Indiei și formulați trei concluzii în urma acestei analize.
Sarcina de lucru nr.2 (min.15:00):
Alegeți unul dintre obiectivele turistice pe care le voi prezenta la finalul videoclipului și realizați-i o fișă de prezentare în care să includeți:
- poziția geografică(orașul, regiunea unde este situat);
- motivul pentru care l-ați ales și unicitatea acestuia(sau ce îl face deosebit);
- modalitatea de acces la acesta(folosind Google Maps, vedeți cum se poate ajunge acolo – ce rute de avion sunt, mașini/alte mijloace de transport);
- vestimentația necesară vizitării în funcție de anotimp;
- alte aspecte pe care le considerați interesante(referitoare la acest obiectiv);
Fișa trebuie să aibă cel puțin 70 de cuvinte și o hartă a traseului de acces
(o obțineți făcând o captură de ecran în Google Maps).
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă (recapitulare-învățare) cu tema : Africa.Poziția geografică.Țărmurile.
Sarcină de lucru.
Împărțiți teritoriul Africii în trei părți:
- suprafața aflată între cele două tropice;
- suprafața aflată la nord de Tropicul Racului;
- suprafața aflată la sud de Tropicul Capricornului;
Calculați, cu ajutorul Google Earth Pro (https://youtu.be/HjzHwBm7UKE), perimetrul și aria acestora.
Notațile pe caiete sau într-un fișier(word sau excell) și ordonațile descrescător, după arie.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă (recapitulare-învățare) cu tema : Africa. Relieful. Caracteristici generale. Riftul African
Sarcină de lucru:
Cu ajutorul Google Earth Pro, descoperiți următoarele unități majore de relief din Africa: Munții Atlas, Munții Ahaggar, Munții Tibesti, Munții Marra, Munții Camerun, Muntele Kenya, Muntele Kilimanjaro, Muntele Ruwenzori, Munții Capului, Munții Scorpiei, Deșertul Sahara, Deșertul Namib, Deșertul Kalahari, Podișul Abisiniei(Etiopiei), Depresiunea Congo, Câmpia Senegambiei, Câmpia Somaliei și Câmpia Mozambicului.
Faceți-le câte o captură de ecran și trimiteți-o profesorului de geografie / încărcați-o pe Google Classroom în secțiunea aferentă temei.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă (recapitulare-învățare) cu tema : Africa - Hidrografia.
Sarcină de lucru:
- accesați site-ul/aplicația Seterra;
- intrați la Africa – Africa:Caracteristici fizice: https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3450
- rezolvați harta și faceți o captură de ecran pe care o încărcați în secțiunea aferentă temei, pe Google Classroom/Microsoft Teams sau o trimiteți profesorului de geografie.
Haideți să vedem cine face 100% în cel mai scurt timp!
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă (recapitulare-învățare) cu tema : Africa - clima.
Sarcină de lucru:
- accesați site-ul https://en.climate-data.org/ , selectează continentul european, România și stația meteo din cel mai apropiat oraș (de localitatea în care locuiești);
- identifică imaginea cu datele climatice de la stația meteo selectată și fă o scurtă caracterizare a climei din zonă, pe baza datelor observate.
- încarcă rezolvarea în secțiunea aferentă lecției pe Classroom/ Microsoft Teams, sau trimite-o profesorului de geografie.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 2.2. Explicarea fenomenelor şi proceselor geografice utilizând reprezentări grafice şi cartografice, utilizând metoda observației..
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expus un buletin meteorologic al vremii pe continentul African.
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Vizionare plăcută și succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă (recapitulare-învățare) cu tema : Africa - Africa - biogeografia (vegetația , fauna și solurile).
Sarcină de lucru:
Verificați-vă cunoștințele dobândite astăzi printr-un joculeț tip quiz (întrebări cu o singură variantă de răspuns).
https://geographygamesandquizzes.eu/vegetatia-si-fauna-africii-joc-de-geografie/
După ce terminați jocul, faceți o captură de ecran și încărcați-o în secțiunea aferentă lecției de pe Google Classroom / Microsoft Teams sau trimiteți-o profesorului de geografie.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) cu tema : Africa - specificul demografic - populația .
Sarcină de lucru:
Analizați următoarele date (din video) și faceți cel puțin trei observații referitoare la speranța de viață la naștere,pe continentul african. Care credeți că sunt factorii care au influențat evoluția și distribuția spațială diferită a valorilor(enumerați cel puțin trei)?
Încărcați rezolvarea în secțiunea aferentă temei, pe Google Classroom/Microsoft Teams sau o trimiteți profesorului de geografie.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 4.2.Ierarhizarea unor elemente, fenomene și procese după caracteristicile lor geografice, utilizând metoda expunerii și lucrul cu harta.
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le prezentat un scurt istoric al evoluției hărții politice a Africii, cele mai mari țări africane după suprafață și primele șase țări din Africa după numărul de locuitori.
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Vizionare plăcută și succes!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 1.2. Elaborarea unui text pe o temă geografică dată, utilizând termeni daţi, prin metoda expunerii.
În cadrul acesteia li se prezintă elevilor date, hărți și imagini din marile orașe africane, cu scopul de a facilita înțelegerea termenilor geografici prezentați și pentru o mai bună percepție a realității geografice regionale.
De asemenea, elevilor le este propusă o sarcină de lucru, cu scopul de a le dezvolta capacitatea de exprimare (în scris sau oral) utilizând informațiile prezentate anterior.
Resursa educațională propusă poate fi utilizată în timpul orelor de geografie din orice scenariu de învățare pentru facilita înțelegerea elementelor,fenomenelor și proceselor geografice pe baza expunerii materialelor audio-video.
Se poate prezenta elevilor în diverse momente ale lecției sau poate fi propus ca sarcină de lucru (temă pentru acasă), cu posibilitatea de a fi încărcată/încorporată pe orice tip de platformă educațională.
Vizionare plăcută și succes!
Bună ziua, dragilor!
Astăzi v-am pregătit o nouă lecție mixtă cu tema:America - Poziția geografică și țărmurile.
Sarcină de lucru:
Testează-ți cunoștințele cu ajutorul unui joc pe wordwall:
- accesează linkul din descriere și poziționează corect etichetele https://wordwall.net/ro/resource/10621681/america-%c8%9b%c4%83rmurile
- după ce îl rezolvi, fă o captură de ecran în care să apară scorul și timpul obținut;
- trimite-o profesorului de geografie sau încarc-o în secțiunea de temă de pe Google Classroom/Microsoft Teams.
Vizionare plăcută și succes!
Bună ziua, dragilor!
Această resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 3.3. Explicarea diversităţii naturale, umane şi culturale a realităţii geografice realizând corelaţii interdisciplinare, utilizând metoda expunerii informației audio-vizuale..
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expuse sintetizat, informații referitoare la Fluviul Amazon.
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Mulțumesc pentru vizionare și atenție! Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă (recapitulare-învățare) cu tema : America - diferențieri climatice și biogeografice
Sarcină de lucru:
Verificați-vă cunoștințele dobândite astăzi printr-un joculeț de pe learningapps: America – specii de animale.
https://learningapps.org/18096142 sau https://learningapps.org/view18096142
După ce terminați jocul, faceți o captură de ecran și încărcați-o în secțiunea aferentă lecției de pe Google Classroom / Microsoft Teams sau trimiteți-o profesorului de geografie.
Succes!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 2.2. Explicarea fenomenelor şi proceselor geografice utilizând reprezentări grafice şi cartografice,, utilizând metoda observației..
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expus un buletin meteorologic al vremii pe continentul american.
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Sursa datelor și a hărților meteorologice: Wheatheronline, https://www.weatheronline.co.uk/
Sunet: Bright Skies – youtube studio.
Mulțumesc pentru atenție și vizionare! Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 3.2. Realizarea proiectelor/studiilor de caz utilizând instrumente TIC/GIS prin metoda expunerii.
În cadrul acesteia li se arată elevilor unde pot localiza date climatice înregistrate la stații meteorologice din diverse locuri de pe Glob, modul de prelucrare și interpretare a acestora.
Pe lângă utilizarea la clasa a VII-a, această resursă poate fi prezentată în cadrul oricărei ore/curs de geografie ce are ca temă/subiect clima.
Vizionare plăcută, sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
America - Harta Politica este o lecție mixtă ce cuprinde la început recapitularea cunoștințelor și apoi predarea efectivă, încheindu-se cu o activitate interactivă.
Această lecție se găsește și pe platforma ASQ (https://app.asq.ro/) și este însoțită de un scurt test cu 9 întrebări.
Activitatea de la finalul lecției presupune rezolvarea a două hărți interactive pe siteul Seterra (https://www.geoguessr.com/seterra/ro) :
America de Nord și Centrală - țări (https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3015)
America de Sud - țări (https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3016)
Vă mulțumesc pentru vizionare și vă doresc succes în tot ceea ce faceți!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă în care regăsiți informații utile referitoare la diversitatea umană a Americii.
În cadrul lecției sunt propuse două sarcini de lucru pe care le propun spre rezolvare:
Sarcina de lucru nr.1:
Privind următorul grafic (https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Geografie/U0MgQVJUIEtMRVRUIFNS/#book/u3-092-093), explicați cum a evoluat numărul de locuitori din America între anii 1950 și 2020?
Sarcina de lucru nr.2:
Analizați următoarea hartă (min. 10:42sec.) și specificați țările unde predomină practicarea fiecăreia dintre religiile enumerate în legenda hărții.
Acest material se va regăsi și pe platforma educațională ASQ (https://app.asq.ro/) la categoria Materii- Geografie - VII - III.America de Nord și America de Sud - 2.Elemente de diversitate umană (G.U.Sc2Mod)- unde va fi însoțită de un scurt de test de evaluare a cunoștințelor cu nouă întrebări.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă în care regăsiți informații utile referitoare la "Formele de aglomerare urbană din America".
În cadrul lecției este propusă o sarcină de lucru:
- intrati pe site-ul Seterra (https://www.geoguessr.com/seterra/ro);
- aveți de rezolvat două hărți:
1.America Centrală și de Nord – orașe: https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3079
2. America de Sud – orașe: https://online.seterra.com/ro/vgp/3218
- folosiți Google Maps ca instrument ajutător (https://www.google.com/maps)
Acest material se va regăsi și pe platforma educațională ASQ (https://asq.ro/app/) la categoria Materii- Geografie - VII - III.America de Nord și America de Sud - Forme de aglomerare urbană (G.U.Sc2Mod)- unde va fi însoțită de un scurt de test de evaluare a cunoștințelor cu nouă întrebări.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Această resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 2.1. Localizarea elementelor geografice pe reprezentări cartografice, utilizând metoda expunerii și a lucrului cu harta.
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expuse sintetizat, informații referitoare la cele mai populate metropole americane..
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Mulțumesc pentru atenție și vizionare! Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă în care regăsiți informații utile referitoare la "Statele Unite ale Americii (S.U.A.).
În cadrul lecției este propusă o sarcină de lucru:
- intrati pe site-ul Seterra (https://www.geoguessr.com/seterra/ro);
- aveți de rezolvat o hartă: S.U.A. – Mari Orașe (https://online.seterra.com/ro/vgp/3095);
- folosiți Google Maps ca instrument ajutător (https://www.google.com/maps).
Acest material se va regăsi și pe platforma educațională ASQ (https://asq.ro/app/) la categoria Materii- Geografie - VII - III.America de Nord și America de Sud - S.U.A.(G.U.Sc2Mod)- unde va fi însoțită de un scurt de test de evaluare a cunoștințelor cu nouă întrebări.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Această resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 3.4. Prezentarea patrimoniului mondial utilizând diverse surse, utilizând metoda expunerii..
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expuse sintetizat, informații referitoare la caracteristicile fizico-geografice ale S.U.A.
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Mulțumesc pentru atenție și vizionare! Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Această resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 3.4. Prezentarea patrimoniului mondial utilizând diverse surse, utilizând metoda expunerii..
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expuse sintetizat, informații referitoare la Parcul Național Yellowstone, primul parc national din lume..
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Vă mulțumesc pentru atenție și vizionare!
Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă,în care regăsiți informații utile referitoare la "Brazilia".
În cadrul lecției este propusă o sarcină de lucru:
- intrati pe site-ul Seterra (https://www.geoguessr.com/seterra/ro);
- aveți de rezolvat o hartă: Brazilia - State https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3068
- folosiți Google Maps ca instrument ajutător (https://www.google.com/maps).
Acest material se va regăsi și pe platforma educațională ASQ (https://asq.ro/app/) la categoria Materii- Geografie - VII - III.America de Nord și America de Sud - Brazilia(G.U.Sc2Mod)- unde va fi însoțită de un scurt de test de evaluare a cunoștințelor cu nouă întrebări.
Informații suplimentare: selvas vine din lb. portugheză și înseamnă pădure și în cea braziliană se găsesc cca 40 000 de specii vegetale din care 5000 specii de palmieri.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție inedită de geografie, recapitularea cunoștințelor din lecțiile unității de învățare:"America de Nord și America de Sud" .
Lecția se desfășoară sub forma unei simulări a unui concurs, denumit de mine "Vrei să fii elev de nota 10?"
Lăsați un comentariu cu nivelul până la care ați ajuns și ce notă ați obținut.
Joacă " Vrei să fii elev de nota 10?" - America aici: https://learningapps.org/view12334673 sau https://learningapps.org/12334673
Acest material va fi încărcat pe platforma educațională ASQ(https://asq.ro/app/) în secțiunea Materii-Geografie - VII- America de Nord și America de Sud - America.Recapitulare-Vrei să fii elev de nota 10?(G.U.Sc2Mod) unde va fi însoțită de cele nouă întrebări ale concursului.
Vă mulțumesc pentru vizionare și atenție! Multă sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă pentru clasa a VII-a cu tema:"Australia și Oceania - Elemente de geografie fizică".
În cadrul lecției este propusă o sarcină de lucru:
- intrati pe site-ul Seterra (https://www.geoguessr.com/seterra/ro);
- aveți de rezolvat o hartă: Oceania :Australia - caracteristici fizice: https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3455
Adăugați în comentariu rezultatul obținut.
Acest material se va regăsi și pe platforma educațională ASQ (https://asq.ro/app/) la categoria Materii- Geografie - VII - Australia și Oceania - Australia și Oceania.Caracteristici fizice (G.U.Sc2Mod) - unde va fi însoțită de un scurt de test de evaluare a cunoștințelor cu nouă întrebări.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Acestă resursă educațională deschisă își propune dezvoltarea competenței specifice 2.2. Explicarea fenomenelor şi proceselor geografice utilizând reprezentări grafice şi cartografice,, utilizând metoda observației..
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise, elevii își formează competența specifică mai sus menționată într-un mod plăcut, fiindu-le expus un buletin meteorologic al vremii în zona Australiei și a Oceaniei.
La finalul acesteia le este propusă o temă de reflecție cu ajutorul căreia își pot fixa cunoștințele dobândite și pot continua demersul de formare al competenței specifice vizate.
Mulțumesc pentru atenție și vizionare!
Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă cu tema:"Australia și Oceania - Clima, vegetația, fauna și solurile".
Acest material se va regăsi și pe platforma educațională ASQ (https://asq.ro/app/) la categoria Materii- Geografie - VII - Australia și Oceania - Australia și Oceania.Clima, vegetația, fauna și solurile (G.U.Sc2Mod) - unde va fi însoțită de un scurt de test de evaluare a cunoștințelor cu nouă întrebări.
Sarcină de lucru: Asamblează piesele puzzle-ului Australia - Animale sălbatice:
https://im-a-puzzle.com/share/4be92ea3901189c
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă cu tema:"Australia și Oceania - Populația și economia".
În cadrul acesteia v-am propus două sarcini de lucru:
Sarcina de lucru nr1:
- intrați pe site-ul Seterra;
- localizați pe hartă, statele și teritoriile ce compun Australia
(Australia: State şi teritorii -https://online.seterra.com/ro/vgp/3060);
Sarcina de lucru nr2:
- intrați pe site-ul Seterra;
- localizați pe hartă, statele și teritoriile ce compun Oceania (mai puțin Noua Zeelandă):
(Oceania: Ţări și teritorii - https://www.geoguessr.com/seterra/ro/vgp/3128);
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor!
Acest material este o lecție mixtă cu tema:" Antarctica ".
În cadrul acesteia v-am propus rezolvarea unei sarcini de lucru:
- Rezolvați puzzle-ul cu Harta Antarcticii:
https://im-a-puzzle.com/share/bf48a6225e768ef
- Încărcați un screenshot/ printscreen cu imaginea obținută în urma rezolvării acestuia.
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție și vă doresc sănătate!
Bună ziua, dragilor și bun venit la ultima lecție de geografie din acest an școlar!
Acest material este o lecție mixtă, din Geografia continentelor extra-europene cu tema:" Componentele mediului înconjurător și relațiile dintre acestea - Geografia continentelor ".
În cadrul acesteia v-am propus rezolvarea unei sarcini de lucru:
Rezolvați rebusul geografic (cu întrebări din lecție) încărcat pe platforma learning apps:
https://learningapps.org/view12765695 sau https://learningapps.org/12765695
Vă mulțumesc pentru vizionare, atenție! Vă doresc sănătate și vacanță plăcută!