Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) pentru științe ale naturii, clasa a III-a , cu tema :Corpurile . Proprietăți ale corpurilor ( Formă, culoare, lungime, masă, volum).
Sarcina de lucru nr.1 (min. 6:20):
Cu ajutorul unei rulete sau a unui metru de croitorie, măsurați dimensiunile frigiderului vostru și notați-le pe caietul de științe ale naturii.
Sarcina de lucru nr.2 (min.9:00):
Cu ajutorul unui cântar, află masa unui corp(obiect) din casă.
Notează-l pe caietul de științe ale naturii.
Exemplu: Bibeloul cățeluș are 320 de grame.
Succes în rezolvarea sarcinilor de lucru!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) pentru științe ale naturii, clasa a III-a , cu tema :Stări de agregare ale corpurilor.
Sarcină de lucru :
Specificați, pentru fiecare lucru din imagine, starea de agregare în care se află.
Adăugați răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Exemplu: Ciocan – stare solidă.
Succes în rezolvarea sarcinilor de lucru!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit un nou material, o lecție mixtă(recapitulare-învățare) pentru științe ale naturii, clasa a III-a , cu tema :Proprietăți ale metalelor.
Sarcină de lucru :
Fă o listă a obiectelor metalice din casa/ gospodăria ta, ordonându-le după metalul din care sunt făcute. Întreabă-ți părinții/bunicii/prietenii în cazul în care nu ști din ce sunt făcute anumite obiecte.
Le poți clasifica într-un tabel.
Adaugă lista în secțiunea de comentarii.
Succes în rezolvarea sarcinilor de lucru!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit o nouă lecție video: Magneți. Utilizări ale magneților.
Sarcina de lucru propusă în cadrul acesteia este următoarea:
1. Achiziționează sau împrumută doi magneți și testează modul lor de funcționare.
2. Fă o listă cu cel puțin 10 obiecte din casă/gospodărie care sunt atrase de magneți.
Sunt anumite obiecte atrase mai puternic de magneți decât altele?
Care sunt acelea și de ce?
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Dacă v-a plăcut această lecție, nu uitați să vă abonați la canal și să activați notificările pentru a primi vești referitoare la următoarele lecții pe care le voi publica.
De asemenea, distribuie canalul și lecția pentru a ajunge la cât mai multe cadre didactice, elevi și iubitori de știință.
Mulțumesc pentru vizionare și apreciere! Sănătate și succes!
Bună ziua, dragilor!
V-am pregătit o nouă lecție video: Mișcare și repaus.
Sarcina de lucru propusă în cadrul acesteia este următoarea:
Observați cele două animații și, pe baza celor învățate astăzi, rezolvați următoarele cerințe:
1. Grupați corpurile din cele două animații în corpuri aflate în repaus și corpuri aflate în mișcare. Specificați punctele de reper alese.
2. Descrieți mișcările observate în cele două imagini și forțele care le acționează. Nu uitați să precizați și forțele care opun rezistență la mișcare.
Aștept răspunsurile voastre în secțiunea de comentarii.
Dacă v-a plăcut această lecție, nu uitați să vă abonați la canal și să activați notificările pentru a primi vești referitoare la următoarele lecții pe care le voi publica.
De asemenea, distribuie canalul și lecția pentru a ajunge la cât mai multe cadre didactice, elevi și iubitori de știință.
Mulțumesc pentru vizionare și apreciere! Sănătate și succes!